Kreativt Samarbeid for Etikett- og Flaskedesign

I samarbeid med Sikt Reklame, Oblivion Design og Sommerseth Design, deltok Solgård Design i redesignprosessen av Noisy-etiketten og -flasken, samt lanseringen av Noisy Zero. Dette spennende prosjektet utforsket muligheten for kreativt samarbeid på tvers av fire designbyråer i Drøbak.

Prosjektet involverte parallell utforming av etiketter og flasker for å sikre et optimalt resultat. Gjennom samarbeidet ble ulike erfaringer og kompetanser utforsket og integrert, og prosessen var både engasjerende og underholdende.

Designere fra de involverte byråene inkluderte Kjetil Sørby fra Sikt Reklame, Henning Arnesen fra Oblivion Design, Tom Sommerseth fra Sommerseth Design og Jannicke Solgård-Jensen fra Solgård Design. Sammen skapte de et nyskapende og effektivt design for Noisy-serien, og bidro til å styrke Sunnivas merkevaretilstedeværelse på markedet.

Designere
Kjetil Sørby, Sikt reklame
Henning Arnesen, Oblivion Design
Tom Sommerseth, Sommerseth Design
Jannicke Solgård-Jensen, Solgård Design